0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مشخصات وان پلاس بادز Z2 تأیید و تصاویر جدید آن منتشر شد

پیش از این چند تصویر از نسل بعدی ایرباد اقتصادی وان‌پلاس فاش شده و امروز تصاویری از این محصول در دسترس قرار گرفته است. البته در این تصاویر جدید، اطلاعات تازه‌ای در مورد بادز Z2 دیده نمی‌شود؛ اما مشخصاتی که قبلاً در مورد این دستگاه اعلام شده بود، تأیید شده است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، مهم‌ترین به‌روزرسانی اعمال‌شده در بادز Z2، استفاده از سه میکروفون برای ارائه‌ی قابلیت حذف نویز فعال و طراحی بهتر برای جلوگیری از ورود باد به گوش است. این هدفون‌ گواهی IP55 دارد و بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. جعبه‌ی شارژ محصول مورد بحث گواهی IPX4 دارد.

این هدفون‌ بی‌سیم وان‌پلاس از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. البته این محصول از کدِک‌های پیشرفته‌ی صوتی بهره نمی‌برد و بنابراین از کدک‌های صوتی پایه مثل AAC و SBC برخوردار خواهد بود. صدا در این هدفون‌ از طریق درایورهای ۱۱ میلی‌متری تولید می‌شود.

هر یک از این گوشی‌‎های این هدفون‌ به باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌ و ظرفیت باتری جعبه‌ی این محصول ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت است. مدت‌زمان مورد نیاز برای شارژ صفر تا صد جعبه‌ی بادز Z2 حدود ۹۰ دقیقه است. در شرایطی که قابلیت حذف نویز روشن باشد، با هر بار شارژ کامل این هدفون‌ها می‌توان تا ۲۷ ساعت با آن‌ها کار کرد. اگر قابلیت حذف نویز روی Z2 فعال نباشد، مدت‌زمان کارکرد آن با هر بار شارژ کامل به ۳۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

با شارژ کامل بادز Z2 در شرایطی که ANC روشن باشد، می‌توان تا ۵ ساعت با آن‌ کار کرد. اگر ANC را روی بادز Z2 خاموش کنید، مدت کارکرد آن با هر بار شارژ به ۷ ساعت افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب عمر باتری وان‌پلاس بادز Z2 نسبت به بادز Z به‌ مقدار قابل توجهی بهبود یافته است.

جعبه‌ی شارژ هدفون‌ بی‌سیم جدید وان‌پلاس به درگاه یواس‌بی نوع سی مجهز شده است؛ اما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. وزن هر گوشی‌ ۴٫۶ گرم اعلام شده است و وزن جعبه‌ی این محصول ۴۲ گرم خواهد بود. همان‌طور که در شایعات قبل اشاره شده بود، وان‌پلاس بادز Z2 در دو رنگ مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.