0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رجیستری گوشی شیائومی

رجیستر گوشی شیائومی

همه کاربران پس از خرید گوشی شیائومی، به فکر رجیستر گوشی شیائومی و یا آسان ترین راه های فعال سازی گوشی شیائومی می افتند. اما اصلا رجیستری گوشی چیست؟ در واقع رجیستری، طرحی است که به منظور جلوگیری از قاچاق و فروش غیر قانونی گوشی اجرایی شده و تمامی کاربران را مجاب می کند که پس از خرید گوشی، اقدام به رجیستر گوشی شیائومی نمایند. گوشی های شیائومی نیز به مانند سایر گوشی ها، حداکثر تا چند روز پس از خرید، نیازمند به رجیستری هستند. در این مقاله به آموزش صفر تا صد و قدم به قدم رجیستر گوشی های شیائومی می پردازیم.

کد فعال سازی گوشی کجاست؟

جهت رجیستر گوشی شیائومی، چه به صورت آنلاین در داخل سامانه همتا، و چه به صورت آفلاین به کد USSD، شما نیازمند به کد IMEI و کد فعالسازی گوشی خود هستید. چنان چه رجیستر گوشی خود را پس از چند روز انجام ندهید؛ آنتن گوشی شما قطع شده و دیگر قادر به برقراری تماس و اس ام اس و سایر خدمات درون شبکه نخواهید بود. کد IMEI در واقع یک شناسه 15 رقمی است که در جعبه تلفن همراه یا کارت گارانتی تلفن همراه شما قرار دارد. اما در صورت دسترسی نداشتن به کارت گارانتی یا جعبه تلفن همراه چه کنیم؟ شما می توانید با شماره گیری کد *#06# (ستاره-مربع-صفر-شش-مربع)، کد آی ام ای آی گوشی شیائومی خود را دریافت کنید. اما این روند برای دریافت کد فعال سازی چگونه است؟ به طور کلی برای گوشی های آکبند، شما می توانید با چک کردن جعبه یا عموما روی کارت گارانتی گوشی خود، کد فعالسازی را مشاهده کنید. حال با داشتن شناسه IMEI و کد فعالسازی، به راحتی می توانید به رجیستر کردن گوشی شیائومی خود بپردازید.

راه های رجیستری گوشی شیائومی

به طور کلی شما با سه روش می توانید نسبت به رجیستر کردن گوشی شیائومی خود اقدام نمایید که یکی از متداول ترین این راه ها، به وسیله کد یو اس اس دی می باشد. علاوه بر کد یو اس اس دی، شما می توانید به وسیله سامانه همتا و یا اپلیکشن مربوط به این سامانه برای رجیستری گوشی خود دست به کار شوید.

فعال سازی گوشی شیائومی مرحله به مرحله

1. فعال سازی به وسیله کد USSD (بدون نیاز به اینترنت)

در مرحله اول بهتر است با سیم کارتی که به نام خودتان است؛ کد دستوری *7777# (ستاره -7777- مربع) را شماره گیری کنید؛ پس از انجام موفق این کار با صفحه ای به شکل زیر رو به رو می شوید. با انتخاب گزینه دوم و فعالسازی، کد IMEI را در مرحله بعدی وارد کنید و ادامه دهید سپس در مرحله بعدی کد فعال سازی گوشی خود را وارد کنید و برای آخرین بار عدد یک را بفرستید تا گوشی شما در سامانه همتا ثبت شود. در صورت ثبت موفق این عملیات، به صورت پیامکی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

USSD-Registry

2. فعال سازی به وسیله اپلیکیشن سامانه همتا

اپلیکیشن سامانه همتا نیز یکی از آسان ترین راه های فعال سازی و رجیستر گوشی شیائومی است. به صورتی که در صورت دسترسی به اینترنت می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

با انتخاب گزینه فعال سازی تلفن همراه و وارد کردن همان اطلاعات بالا می توانید تلفن همراه خود را رجیستر کنید.

Hamata-App-Registry

3. فعال سازی به وسیله سامانه همتا

یکی دیگر از راه های رجیستر گوشی شیائومی، به وسیله سامانه همتا است. در سامانه همتا شما می توانید درصورت دسترسی به اینترنت وارد بخش فعال سازی شده و وارد کردن اطلاعات بالا و وارد کردن کد امنیتی روی تصویر، روی گزینه فعال سازی کلیک کنید.

Hamta-Web-Registry