0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاریخ برگزاری WWDC 2023 اعلام شد؛ برای «بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین» کنفرانس اپل آماده شوید

اپل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان موسوم‌به WWDC 2023 را در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۵ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌کند. این رویداد بزرگ تا روز ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به شیوه‌ی آنلاین ادامه خواهد داشت؛ با این‌حال در روز اول، مراسمی حضوری برگزار خواهد شد.

سوزان پرسکات، از مدیران ارشد اپل، در بیانیه‌ی مطبوعاتی این شرکت می‌گوید WWDC 2023 قرار است بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس در تاریخ WWDC باشد.

اپل به‌طور معمول در مراسم WWDC نسخه‌ی جدید سیستم‌های عامل iOS و iPadOS و macOS و watchOS و گاهی‌اوقات tvOS را معرفی می‌کند. سال گذشته سیستم‌عامل iOS 16 با صفحه‌ی قفل قابل‌شخصی‌سازی در رویداد WWDC معرفی شد. اپل در WWDC 2022 سراغ معرفی Stage Manager و پردازنده‌ی M2 نیز رفت.

بر اساس گزارش ورج، اپل قصد دارد امسال در نمایشگاه WWDC هدست واقعیت ترکیبی خود را رونمایی کند. این هدست از سال‌ها پیش وارد فرآیند توسعه شده و احتمالا در نسل اول قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

WWDC غالبا رویدادی نرم‌افزاری است، اما گاهی‌اوقات در این مراسم محصولات سخت‌افزاری هم معرفی می‌شوند. شایعه‌ها می‌گویند در WWDC 2023 شاهد رونمایی مک پرو مجهزبه اپل سیلیکون خواهیم بود. شایعه‌های ضدونقیض به رونمایی مک‌ بوک ایر ۱۵ اینچ نیز اشاره دارند.