0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آموزش رجیستر کردن گوشی موبایل در سامانه همتا

پیش از آنکه به سراغ سامانه همتا بروید و عملیات رجیستر کردن را شروع کنید، ابتدا برای یک بار هم که شده IMEI اصلی موبایل خود را با شناسه ای که روی جعبه حک شده مطابقت دهید.

برای به دست آوردن IMEI هم نیازی به انجام هیچ کار پیچیده ای نیست. فقط کافیست کد دستوری #۰۶#* شماره گیری کنید تا در عرض ثانیه IMEI اصلی موبایل تان روی صفحه ظاهر شود.

حالا این کد را با IMEI روی جعبه مقایسه کنید و مطمئن شوید که جعبه ای که در دست دارید متعلق به همان موبایلی است که قصد خریدش را دارید. این کارها را که انجام دادید دیگر آماده رجیستر کردن موبایل تان هستید. برای این کار هم سه راه پیش رویتان قرار دارد که در ادامه به شرح کامل آن ها می پردازیم.

کدUSSD

راحت ترین روش ممکن برای رجیستر کردن موبایل، استفاده از کد USSD است. چرا که این کد در هر زمان و مکانی قابل دسترسی است و کاربر حین استفاده از آن نیازمند داشتن اینترنت نیست.

برای شروع ابتدا #۷۷۷* را شماره گیری کنید تا کد دستوری سامانه به اجرا درآید. سپس عدد مربوط به فعال سازی را وارد کرده و کلید Send را بفشارید. در پنجره بعدی، شناسه ۱۵ رقمی IMEI موبایل خریداری شده را وارد کنید و با فشردن دوباره کلید Send پا به مرحله بعد بگذارید.

حالا شماره تلفن همراه خود را در پنجره بعدی وارد کنید. در نهایت کد فعال سازی را در مرحله بعدی درج کنید و برای آخرین بار Send را لمس کنید. با به پایان رسیدن این مراحل کار تقریبا تمام است و فقط کافیست عدد ۱ را در صفحه بعدی وارد کنید تا موبایل تان در سامانه همتا به ثبت برسد. این موضوع به صورتی پیامکی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.